آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره

یه دختر ازجنس ماه

بعد از دو ماه تاخیر سلام

1394/8/16 8:59
نویسنده : مامان سمیه
775 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل سلام دخترقشنگم ..و سلام به همه دوستان گلم امیدوارم حال همگی خوب باشه ..بعد از یه تاخیر طولانی فکر میکنم از 2ماه بیشتر شده با کلی عکس و خاطره اومدم...حرف زیاد دارم . تویه این مدت دلشو نداشتم واسه نوشتن . یعنی اصلا سراغ لب تاپ نمی اومدم.الانم نمیدونم از کجا شروع کنم از چی و یا از کی بگم . ببخش منو مامانی این دوماه سری به دفتر خاطراتت نزدم حالو روز خوبی نداشتم حالا همشو واست تعریف میکنم خاطراته مهمی هست که باید حتما ثبت بشه از امشب بهت قول میدم میام و تمامو کمال برات می نویسم ....قبل از همه چی با چند تا عکس از دخملی شروع میکنم نوشته هامو تویه پستایه بعدی میزارم..

 

            به چه می اندیشی ای سراپا همه خوبی!!!!

قربونت بشم من که انقد قشنگ و عاشقانه به تورت نگاه میکنی ..

عاشق این همه حسو احساستم من..

چه روزها و دوران قشنگیه کودکی به چه چیزهایه کوچکی دلخوشیم و عاشقیم..

کودکانه هایت مستدام باد.

پسندها (1)

نظرات (1)

هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:32
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، سیسمونی نوزاد ) توی لینک دوستاتون بیارید .