آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

بدون عنوان

1394/12/5 0:46
نویسنده : مامان سمیه
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم . سلام دخترک سه ساله من. تولد 3 سالگیت مبارک ماه زیبایه زندگیم . الهی قربونت بشم من چقد زودی بزرگ شدی. فداتشم بازهم بعد از یه تاخیر طولانی اومدم شرمنده مامان که اقد طولانی شد راستش نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم کلی خاطره و اتفاقات مهم رویه هم تلمبار شده ، گیج گیجم و کلی ناراحت از این همه عقب افتادگی از نوشتن خاطرات و گذاشتن عکسها . ولی بهت قول میدم تا قبل سال جدید یعنی اخر این ماه کل خاطرات این شیش ماهو بنویسم.. به قول خودت قوله قول

الان میخوام از چنتا عکس شروع کنم و البته قبل از همه اینها باید بهت تبریک بگم برنده شدنتو تویه جشنواره نی نی وبلاگ .. کلی خوشحال شدم البته به رای هیئت داورا نفر دوم شدی و این کلی برام ارزش داره محبت

الان عکس منتخب هیئت داورا رو میزارم واست 

پسندها (1)

نظرات (0)