آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

گوش و گوشواره

1393/3/19 9:58
نویسنده : مامان سمیه
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم  تویه 3ماهگیت بود که تصمیم گرفتیم گوشاتو سوراخ کنیم  نمیدونی چقد میترسیدم  چون کوچولو بودی ،مامانی زهرا میگفت بهار بهترین فصله واسه اینکار یه دوستی هم داشتن که گوش سوراخ میکرد با سوزن .. اول من مخالف بودم میگفتم برین با  دستگاه اینکارو بکنیم ولی زندایی گفت دستگاه خوب نیس من اینکارو کردم واسه یگانه گوشواره به بدبختی از گوشش در اومد کلی خون اومد واسه همین ترسیدم و تسلیم شدم گفتم باشه. بالاخره شمارو بردن ولی من نرفتم چون نمیتونستم گریه هاتو ببینم اگه اونجا می بودم نمیزاشتم این کارو بکنن خلاصه رفتن گوشاتو سوراخ کردن و قتی اومدن تو از گریه و درد خوابت برده بود چشات پف کرده بود قرمز شده بود مامانم میگفت خیلی گریه کرده بودی الهی بمیرم  وقتی از خواب بیدار شده بودی هنوز دل میزدی و اشک میریختی  بهت شیر دادم ارومتر شدی خداروشکر ولی من خیلی پشیمون شدم اگه میدونستم این همه درد داره نمیزاشتم ببرنت ،بازم خداروشکر که تموم شد مامان فاطمه ازت یه عکس  و فیلم گرفت واسه یادگاری اونارو میزارم برات

نی نی ناراحت  اخمو  در خواب ..الهی بمیرم که از گریه خوابت برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)