آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

سبزه رو از سفره بگیر / ماهی رو با خودت بیار/ وقتشه بیرون بزنیم / سیزدهمین روز بهار

1394/1/27 14:28
نویسنده : مامان سمیه
838 بازدید
اشتراک گذاری

کوچه باغی و صفایی و کمی خاطره و …
سر من ، شانه ی تو ، پای همین پنجره و …
شب و عهد من و تو سیزده فروردین
سبزه ی پای درخت و زدن یک گره و …

 

اینم چندتا عکس خوشکل  دسته جمعی از روز 13 فروردین


 

چو سبزه سبز میگردد ز نوروز / به روز سیزدهم، آن روز پیروز
فزون بر سبزی دشت و چمنزار / به جان و دل بگردیم همچو گلزار

 


 

 

 

 

 

 

 

نمي دانم آرزويت چيست!

اما براي رسيدن به آرزويت دستانم به آسمان جاري و سبزه دلم را به نيت تو و آرزوهايت، هر چه كه هست، گره مي زنم.

(سيزده بدر، روز آرزوهايت باد)


 

(مامان سمیه)        

پسندها (5)

نظرات (4)

♥ نیکتا ♥
28 فروردین 94 20:50
سلام خاله جون مرسی که به من سر زدید . دخمل گلتون رو ببوسید ایشالا خدا حفظش کنه
مامانی غزل جون
5 اردیبهشت 94 10:53
به به چه عکس های خوشکلیییییییی دلمون آآآآآب شد ایشالله همیشه شاد باشید دوست گلم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
مامان زهره
15 اردیبهشت 94 10:38
سلام سمیه جون وبلاگ قشنگی داری وهمینطور یه دختر ناز خیلی دوست داشتنیه امیدوارم زیر سایه شما به 120 سالگی برسه امیدوارم جمع گرمتون همیشه گرم باشه
مامان سمیه
پاسخ
سلام زهره جونم ..خیلی خیلی لطف داری یه دنیا ممنون دوست گلم
مامان سمیه
26 تیر 94 20:50
سلاممم مامان سمیه دوم.... شما از مشهد من از تهران.... خدا دخمل نازتو نگه داره....بوسش کن. به وبلاگ دخملی منم حتما سر بزن.... بای