آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

ارام جان من میگه مامان . بابا

1393/3/28 1:52
نویسنده : مامان سمیه
196 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبایم  ارام جانم روز به روز شیرینتر و خانم تر میشوی. زندگیمان با تو هر روز زیباتر و عاشقانه تر میشود، چه زیباست بودنت در کنارما . پرنسس قشنگم نمیدونی این روزا چقد عسل شدی چکارا که نمیکنی ، چقدر ملوس خودتو لوس میکنی و وقتیکه برات شعروترانه ای میخونیم سرتو تکون میدی و برامون ناز میکنی ، این روزا حتی جواب سوالمو با اشاره سر میدی وقتی بهت میگم بریم بیرون سرتو میاری پایین و خیلی اروم و نحیف میگی ها یا هوم این ها گفتنتو به صدتایه بله  و اره  نمیدم .. نفس زندگیمون این روزا خیلی قشنگ یادگرفتی میگی ماما بابا . دیگه هرچیزی رو که بخوای میگی ماما و اشاره میکنی چقدر زیبا وقتی تشنه میشی میگی ماما ابه و از من طلب اب میکینی  .. روزی صدها بار میگی ماما بابا ماما بابا خدانکنه حواسمون بهت نباشه انقد مامان یا بابا رو تکرار میکنی تا متوجهت بشیم و خواسته ات رو براورده کنیم  دخترک معصوم من تو به اندازه تمام دنیا برایه منوپدرت ارزش داری صدایه ظریف و دخترانه ات زیباترین موسیقی زندگی ماست .از اینکه اروم  اروم داری حرف زدنو یاد میگیری خیلی خوشحالم از اینکه هستم و دارم این روزارو میبینم  این اولین حرف زدناتو اولین تاتی تاتی کردناتو خیلی خیلی خوشحالم  و روزی هزاران بارخداروشکرمیکنم اما ته خوشحالیم یهو دلم میگیره ازینکه این روزا میگذره این روزایه شیرین کودکیت تموم میشه و من میمونمو یه مشت خاطراتی که هیچوقت برنمیگرده این خاطرات هیچوقت زنده نمیشه مگراینکه باهمین نوشته هایه  مادرانه ام .. دخترم تا اخرین روز عمرم برایت خواهم نوشت ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)