آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

وبلاگت مبارک دخترم

1393/3/18 23:58
نویسنده : مامان سمیه
1,291 بازدید
اشتراک گذاری
برای دخترم پریماه جان مینویسم... برای زمانی که دیگه بزرگ شده و رسیده به سن بلوغ; سنی که باعث سرکش شدنش میشه, و یا شایدم گوشه گیر شدنش! برای وقتایی که دوستانش رو, و با دوستانش بودن رو, به من و با من بودن ترجیح میده! و برای زمانی که بزرگ شده; وقتایی که دوس داره تنها باشه تا با من...! وقتایی که دلش گرفته از دنیا...! وقتایی که شاده و پر از هیاهو...! وقتایی که دلش همدم میخواد...! وقتایی که حس میکنه مامانش پیر شده یا درکش نمیکنه...! و برای زمانی که عاشق میشه...! . . . . *میدونم که همه این حس ها رو تجربه میکنه!* پس همه رو مینویسم برای اون وقتا... تا بخونه و بدونه... من در هر شرایطی که باشه در کنارشم و هواشو دارم... و به اندازه تمام روزهای بچیگیش دوسش دارم...
 
این وبلاگ پیشکشی ست از عشق پاک من به دختر نازنیننم پریماه
مبارکت باشه مهربون دخترم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریماه دانشمند
10 مرداد 93 15:56
باهم هم اسمیم منم پریماهم ولی من چشمای طوسی داشتمو موهام بور و ککوتاه بود سفید برفی بوودم و صورتم گرد بود خیلی گوگولی تر بودم