آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

قندعسل در حال بازدید از وبلاگش

1393/4/2 1:11
نویسنده : مامان سمیه
303 بازدید
اشتراک گذاری

خوب دیگه وقتشه این لب تابو روشن کنم یه سری به وبلاگمو دوس جونام بزنم دلم واسشون تنگیده  خندونک

 

 

دست دوس جونام درد نکنه اومدن به من سرزدن و واسم پی ام گذاشتن چشمک

 

خوب الانم بااجازتون دارم تایپ میکنم تعجبمگه مامانم بهتون نگفته دخترش یه تایپیست حرفه ایهSmiley.میخوام سریع جواب دوس جونامو بدم  اخه منتظرن

 

اخیش تمام شددیگه خسته شدم .تا مامانم نیومده بایدخاموشش کنم اخه همش میگه پریماه جیزه دس نزنخطافک میکنه من بچه ام عصبانیمن دیگه واسه خودم خانمی شدم نمیبینیییییییی

 

با اجازتون ببندمش کارم تموم شد

 

بستمش دیگه پاشین برین خونه هاتون منم برم تا مامانم نیومده

دوستایه گلم ازینکه میاین و به من سر میزنین ونظر میدین خیلی ممنونم

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)