آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

وایستا دنیا من میخوام پیاده شم

1393/4/5 14:33
نویسنده : مامان سمیه
296 بازدید
اشتراک گذاری
 

دخترم روز به روز بزرگتر میشی و من دلم برای لحظه لحظه ی بزرگ شدنت تنگ میشه...

دخترم

دلم برای اولین بار که دیدمت تنگ شده..

دلم برای اولین بار که شیر خوردی...تنگ شده

و برای اولین بار که

خندیدی...گریه کردی...غلت زدی...سینه خیز رفتی...4 دست و پا رفتی...راه رفتی...

دلم برای روزهای بی دندونیت تنگ شده...دلم برای ناز کردن هات و بوسیدن هات و مامان بابا گفتن های کودکانه ات تنگ میشه..

این روزها سعی میکنم با تمام وجود نگات کنم و لذت ببرم از بودنت از درکنارت بودن و از لحظه لحظه ی بزرگ شدنت و اونها رو به خاطر بسپرم ...دوستت دارم دخترمبوسقلب

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی مهربون
5 تیر 93 15:21
سلام عزیزم ممنونم از این که به وب من سر زدی و نظر دادی مطالب شما هم خیلی زیباست