آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

اولین تقویم زندگیت مبارک

1393/4/5 16:36
نویسنده : مامان سمیه
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسل من . خوبی زندگی . راستش این پستو باید خیلی وقت پیش میذاشتم اما متاسفانه فایلشو نداشتم و کلی امروز و فردا شد ولی بالاخره امروز رفتم گرفتم از طراح و الان میخوام عکسایه اولین تقویم زندگیتو برات بزارم خیلی براش زحمت کشیدم و کلی سلیقه به خرج دادم اتلیه بردمت پیش طراح عکس رفتم حسابی اون روزا درگیر بودم... امیدوارم خوب شده باشه . من این تقویمارو برایه تولدت که 5 اسفند بود و نزدیک به سال جدید بود اماده کردم وهدیه دادم به دوستان و خیلی هم خوششون اومد وتعریف کردن ..

 

امیدوارم دوستان هم از دیدن این تقویم و عکسها  خوششون اومده باشه. لطفا نظرتون که برام خیلی مهمه فراموش نکنید با تشکر از همه شما

بهار:

تابستان:

پاییز:

زمستان:

 

پسندها (3)

نظرات (0)