آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

دخترم میگه خدا- پریماه خدارو صدا میزنه

1393/4/16 16:02
نویسنده : مامان سمیه
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هدیه خدا.. الان که دارم این پستو مینوسم شما تو خوابه نازی منم از فرصت استفاده کردمو اومدم تا از شیرین زبونیهایه این روزات بنویسم.. دختر شیرینم  نمیدونی که چقدر عزیز و خواستنی شدی دلمون ضعف میره بس که دوست داریم. این روزا یه سری کلماتو واضح میگی مثل:

مامان-بابا-ابه-اته-ناز-ابا-ماده که به معنی محمدمهدی اسم عمو کوچولوته که به خلاصه میگی ماده

از همه مهمتر میگیخدا  نمیدونی چقد زیباو شیوا میگی خدا خدا خدا نه یکبار چندین بار پشت سر هم میگی خدا خدا انگار واقعا داری خدایه خودتو صدا میزنی .... نمیدونم چی میخوای بهش بگی ، نکنه من مادر خوبی برات نیسم و میخوای از من گلایه کنی نکنه بعضی وقتا که دعوات میکنم تو خدارو صدا میزنی تا از من شکایت کنی.. نکنه از من خسته شدی ..... منو ببخش اگه گاهی عصبانی میشم منو ببخش اگه.... شایدم  برعکس اینهاس که گفتم شاید داری خداروشکر میکنی . و ازینکه مارو داری از خدا تشکر میکنی نمیدونم امیدوارم اینطور باشه......  دخترکم خدا  همیشه نگهدارت باشه ایشالا همیشه مثل الان که با اون صدایه نازت صداش میزنی باخدا باشی و هیچوقت از یادش غافل نشی ..........آمین...........

خداجونم خودت نگهدار دخترکوچولوم باش خوشحالم ازینکه با این سن کمش به این قشنگی صدات میزنه و تو به چه زیبایی صداشو میشنوی و لبخند میزنی.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
11 مرداد 93 17:11
پریما جان خدا رو صدا بزن بگو جانم یکبار دیگه من برادرم ببینم عزیزم اینقدر حالم بد توی نوت قبلی اسمتو اشتباه نوشتم ببخش خاله جون
مامان سمیه
پاسخ
خدایا خودت ارزویه همه ارزومندارو براورده کن.. خدایا خودت به بندگانت ارامش عطافرما..خدایا صبر عطا فرما تا بتوانیم دوری عزیزان را تحمل کنیم ..خدایا خودت به این خواهر داغ دیده صبر و تحمل عطا فرما و از بی قراری هایش کم کن و بهش ارامش بده ....امین.....
مامانی غزل جون
5 مهر 93 11:52
خدا نگه دارش باشه ایشالله همیشه شاد باشی نی نی نازم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون خدانگهداره نی نی ناز شما هم باشه