آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

پریماه نفس به روایت تصویر

1393/11/4 1:45
نویسنده : مامان سمیه
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم الهی مامان قربونت بشه ... شرمندتم دخترم این روزا خیلی کم اپ میشم و سر میزنم . گرفتاریه دیگه به مهربونی خودت ببخش دیگهبوس.. میخوام از دختر کوچولوم بگم که چقد روز به روز شیرینتر و بی نهایت دوست داشتنی تر میشه ماشالا  کلی هم شرو شیطون شدی هنوز خوب نمیتونی حرف بزنی یا کلماتو بگی.. ولی مفهومو به مامان میرسونی/هروقت که گرسنت میشه یا چیزی میخوای سریع میگی خا.... یعنی میخوام .. عاشق اهنگای شد و به قول خود نای نایی یه اتیش پاره ای شدی دامن مامانو پات میکنی و کلی باهاش قر میدی و میرقصی.. انقد بانمک دستاتو تکون میدی که دلم میخواد برات بمیرم... عاشق بچه  هایی یا به قول خودت نی . عاشق نی هستی .. دوس داری باهاشون بازی کلی شیطنت کنی

پسندها (1)

نظرات (1)

الهه مامان آنیتا
5 بهمن 93 8:55
سلام عزیزم ببخشید من امروز پیغام شما رو که تو وبلاگ "من، آز و لوبیا" گذاشته بودید رو خوندم! عزیزم من خودم گروه برگزاری تولد دارم ، اگه دوست داشتین تشریف بیارین دفترمون، آدرس: مجتمع تجاری کوهسنگی، نیش کوهسنگی 15، طبقه1، واحد 105، شادروز اما قبلا از آمدن تماس بگرید 09122384067