آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

من عاشق محمدم

1393/11/6 8:31
نویسنده : مامان سمیه
585 بازدید
اشتراک گذاری

یا رسول الله ! مثل تو دیگر در پهنه زمین تکرار نخواهد شد، اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلب خود احساس مى کنیم.

اللهم صلی علی محمد و آل محمد

 

سلام دوستان اگه شما هم عاشق پیامبرتون هستین به کوری چشم دشمنا این پستو لایک کنیدو نظرتونو بدین

 

من عاشق محمد هستم....

       من عاشق انسانی هستم که عاشق همه بود

            که دلش می گرفت اگر دل یک مورچه می شکست       

                     و اشک می ریخت اگر کودکی زمین می خورد

   من عاشق محمد هستم

       انسانی که دست هایش میوه های ملکوت را می چید

                    و آغوشش معنای همه مهربانی های عالم بود

                         نان را می بوسید و می خورد

                               و آب را آیینه می کرد و می نوشید

  من عاشق محمد هستم...

                چون محمد، حقیقت عشق و عاشق و معشوق است......

   

پسندها (4)

نظرات (0)