آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

تولد 2سالگی زنبورکوچولومباااااااااارک

1393/12/12 0:57
نویسنده : مامان سمیه
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

ویزو ویزو ویز در میزنه زنبوره

اومده بگه تولدش میارک

خبرمیده به دوستاوفامیلا

2ساله شد پریماه نازگلک

شادی کنید بگید بزرگ و کوچک

تولد پریماه جون مبارک...

عسلم نمیدانم عقربه ها سریع چرخیدند یا من از فرط شیرینی سرعت گذر روزها را احساس نکردم .........

ماه من 2سال است که با خنده ها وگریه های شیرینش دنیایی زیبا برایم ساخته ومن الان با افتخار میگویم دخترم 2 سالشه ..........

دختر عزیزم ........پاره تن مادر .............

2سال با هم بودن ......با هم خندیدن وبا هم بیدار ماندن وخوابیدن برایم شیرینتر از شهد بود ......

نفس نازم 2سال است که دستان کوچک وظریفت را در دستم دارم وبا لمس دستان زیبایت دستهای فرتوت مادرانه ام در ذهنم نقش میبندد..........

عزیزکم............ امیدوارم تو نیز نوازشگر آن دستهایی باشی که روزی بهترین حسش بوئیدن وبوسیدن دستان تو بود..........

عزیزمتولد2سالگیت همزمان با تولد زیبای حضرت زینب هم بود .امیدوارم همانند بانوی مهربانیها حضرت زینب در برابر سختی ها بردبار وصبور باشی و نیز ازعاشقان عبادت و شب زنده داران عاشق باشی............دوستت دارم بی حدواندازه......................

واما سلام و صدسلام به دوستان و دخترقشنگم با کمی تاخیر اومدم تا از تولد 2سالگی دخترم نفسم عشقم بگم....

فدای تو بشم من دخترگلم تولد امسالتو جمعه یعنی 11/9 برگزار کردیم ..سعی کردم از تولد پارسالت بهتر و قشنگتر برگزار بشه اخه پارسال واست جشن دندونی بزرگی گرفتم بعدشم جشن تولدت بود وخیلی نزدیک بهم شدن واسه همین تولدتو ساده تر برگزار کردم ..واسه تولد امسال یه تم درنظر گرفتم اونم تم زنبوری بنظرم جالب میشد و همینطورم شد. .. چون دیدم لباسشو داری باخودم گفتم چی از این بهتر البته چون تولد مفصل نبود همه ی آیتم های تم رو اجرا نکردم و فقط برای اینکه یه رنگی به تولد بدم یه کارهایی کردم...تمام کارهارو 2روز قبل از تولد خودم انجام دادم البته به کمک بابایی که نتیجش شد این..

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

کارت دعوت تولد 2سالگی زنبورکوچولو

عدد زیبای تولدت 2

 

زیباترین و بیادماندنی ترین لحظه عمرم، زمان ویا همان ساعت تولدتوست

 

برگه نوشتن یادگاری مهمونایه گلمون

ماه پیشونی ،قبل از تولد

ژستهای زنبوری..فداش بشم من

لباس مخصوص ملکه زنبورها

واما ملکککککککککککککککه زیبای ما......

در خدمتیم ملکه من

 

ملکه عکاس می شود

 

ملکه در حال نشان دادن اثر هنریش عکسش

ملکه زنبورها درحال نیش زدن به کیک

 

ملکه عاشق برف شادی میشود

 

 

درحال چک کردن هدایا

واما کادوها...

اینم یه پلاک دست طلا از طرف بابایی

اینم بیمه نامه جامع ایران از طرف مامان سمیه

 

پسندها (12)

نظرات (7)

محمد
14 اسفند 93 22:57
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
mamani
15 اسفند 93 2:59
Tavaloodet mobarak fereshte koochooloo enshaallah jashne 120salegit ممنون عزیزم
مامان آنیسا
16 اسفند 93 9:34
2 ساله شدنت مبارک زنبور کوچولو
خبرآموز
19 اسفند 93 1:36
با سلام مدیر سایت خبرآموز هستم خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک داشته باشیم شما میتونین از صفحه زیر لینک مورد نظر خودتونو برای افزایش بازدید به صورت رایگان اضافه کنید http://www.khabaramooz.com/weblinks/ توجه داشته باشید که لینک سایت خبرآموز رو باید در سایت یا وبلاگ خود ثبت کنید، در غیر این صورت لینک شما حذف می شود با تشکر | خبرآموز
مامان الهام
20 اسفند 93 19:59
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
مامانی غزل جون
16 فروردین 94 11:07
هزاااااااااااااااااااااااار ماشالله به این ملکه زنبوری ما خیلی ماه شدی ناااازم تولدت مبارک عزیزم ایشالله همیشه شاد شاد شاد باشی
عاطفه مامی آبتین
23 فروردین 94 11:44
دوست عزیزم روزتون مبارک تولد دختر گلتون مبارک خوشحال میشم به وب ما هم سری بزنید منتظرم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عید شما هم مبارک