آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

تبریک سال نو ....سال 1394 مبارک....

1394/1/17 19:20
نویسنده : مامان سمیه
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام صدتا سلام به دوستای گلم شرمنده  بازم با باتاخیر اومدم .. عیدتون مبارک  ایشالا که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشین برای همتون آرزوی سلامتی دارم و عاشقانه دوستتان دارم... می بوسمتون

واما سلام عشق مامان عیدتوهم مبارک ایشالا 100ساله بشی دخترقشنگم وهمیشه همیشه تنت سالم باشه قربون دخترم بشم خیلی برات حرف دارم .. یه 15 روزی میشه که نت قطع بوده و کلی هم درگیر بودم و خلاصه بیرونو گردشو اینطرف اون طرف فرصت نشد وصلش کنم... الانم اومدم با کلی حرف و خاطره...که توی پست بعدی حتما برات مینوسیم و تعریف میکنم...

اینم یه عکس نوروزی و 7سینی  از گل دختر ومامانش ، قربون دختر نانازم بشم بااین ژستا و حالتایه قشنگش    یه دنیا دوست دارم ماه بانوی من بوسبوسبوسبوسبوسبوس          

بوس

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان فاطمه
18 فروردین 94 22:28
سال نو شما مبارک شاد باشید در پناه خدا
مامان زهره
20 فروردین 94 9:46
سلام سمیه جون عکستون بی نظیره امیدوارم سال بی نظیری رو پیش رو داشته باشید ودر کنار دختر نازتون روزگار رو به خیروخوشی سپری کنید سال بر شما خوش
مامان سمیه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارین...انشالا برای شما هم همینطور باشه