آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

پریماه اینجا..پریماه اونجا..پریماه همه جا..

1393/4/3 2:32
نویسنده : مامان سمیه
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم امروز این عکسایه جالبو بانمک برات گذاشتم  نمیدونی چقد بلاشدی دیگه از تویه کمد و کشو وکابینت باید پیدات کنیم  کارت شده کشوهارو بهم بریزی بری توش بشینی  فوضولی کنی خلاصه شیطنتهایه کودکانه یا بهتره بگم کنجکاویهایه کودکانه . من تورو ازاد میزارم نفسم .. کودکی کن دختر قشنگم مامان کنار توست نه در مقابلت......

پریماه اینجا ..اونجا .. همه جا..آرام

برایه دیدن عکسایه نمکین و خوشکل مشکل دخملم برین ادامه مطالب  اگه نرین از دست دادین

 

پریماه اینجاس .....قربون لبخند شیرینت بشم من....  پریماه لبخند زیبای خداست

 

حالا اینجاس دخترک شیطون بلایه مامان رفته کشویه میز

 

حالا رفته تویه پاتختی

 

حالا هم اینجاس  تعجبای وای چه  کاریه  پریماه رفتی تو لباسشویی چکار؟؟؟

 

حالا اینجا جوجه رو گذاشتن تو کارتن بفروشن...جوجه داریم جوجو

 

حالا اینجاس ..بالایه باربند ماشین چکا میکنی ..بیا پایین تا نیفتادی دخمل ناسم

 

اینجا دیگه تقصیر باباییه الهی فدایه اشکات بشم من بستنی مامان تویه یخچال بستنیه دایی مجید چکا میکنی

 

پریماه در سبد ..قربونت بشم که از ترس دستاتو محکم مشت کردی

 

ژست قشنگ دختر بلا . عاشقتیم شیرینی زندگیبوس

پسندها (1)

نظرات (2)

شکوفه
3 تیر 93 3:16
سلام ، جالب بود ، خدا حفظش کنه ، منم یه دختر نازی دارم ،مثل دختر شما ، ببخشید یک سوال هم داشتم اگه بتونید راهنماییم کنیدممنون میشم ، دو هفته هست که یک وبلاگ ایجاد کردم و منتظرم رمز عبور را برام ایمیل کنند حتی دو مرتبه به نی نی وبلاگ ایمیل دادم اما خبری نشد باید چکار کنم
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون که به ما سرزدین خدانگهدار دختر نازتون باشه ایشالا همیشه سلامت باشه.. درمورد سوالتون راستش من خودم یک ماهه این وبلاگو درست کردم و رمز عبورو خودم زدم و از نی نی وبلاگ نگرفتم نمیدونم چرا شما همچین کاری کردین و منتظر رمز عبورین؟؟؟ ازنظر من خودتون باید رمزو وارد کنین
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 6:19
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه.. بازم به ما سربزنید خوشحال میشیم.. چشم منم حتما میام