آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

عروسک قشنگم

1393/4/3 21:07
نویسنده : مامان سمیه
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک قشنگم عزیز دل مامان بابا روز به روز داری خوشکل تر و زیباتر و ملوس تر میشی .

من و بابا خیلی دوست داریم تو شدی همه دنیایه ما .

ماشاالا یه پارچه خانم شدی هم خانم هم ماه هم خوشکل .... خواستگاراتم فراوون ..هرکی اون صورت ماهتو میبینه شیرین زبونیتو میبینه ملوسیتو میبینه واسه پسرش خواستگاری میکنه ولی من که تورو به کسی نمیدم بله پس چی فکر کردین .من اگه یه روز نبینمت می میرم .

 

یه دختر دارم شاه نداره            صورتی داره ماه نداره

به کس کسونش نمیدم            به همه کسونش نمیدم

.

ما عاشقتیم دخترم اینو هیچوقت فراموش نکن..

.

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی غزل جون
5 تیر 93 8:47
منم همیشه این شعر و واسه غزلی میخونم اونم خیلی دوستش داره عزیزم دختر خیلی نازی داری چه عکس نازی هم انداخته خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
مامانی مهربون
5 تیر 93 15:32
عزیزم لینک شدی میشه شما هم منو لینک کنین ؟
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون که به ما سرزدین یه سوال داشتم من تویه وبلاگ دخترم میخوام یه قسمت جداگانه داشته باشم به اسم لینک دوستان مثل وبلاگ شما باید چکا کنم؟؟
مامانی مهربون
8 تیر 93 2:41
سلام در جواب سوالتون باید بگم که برین تو قسمت مدیریت وبلاگ که کنار مدیریتتونه بعد یه گزینه داره که نوشته صفحات جداگانه بعد میتونین توش هر چی خواستین بنویسین ممنونم که جواب سوال من رو هم دادین یعنی میگین کلا روزه واجب نیستش ؟ یا فقط برای خانم های باردار واجب نیس من منظورتون رو نفهمیدم تو وبلاگم جوابشو بدین ممنونم ازتون سلام عزیزم من که نگفتم کلا واجب نیس ... گفتم به شما که بارداری و به من که بچه شیر میدم واجب نیس