آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

قدم قدم جشن قدم

1393/4/16 2:04
نویسنده : مامان سمیه
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترک کوچولویه معصومم. سلام ماه زیبایه زندگیم .. سلام و هزار سلام و سلامتی برایت .  ایشالا که حالت خوب باشه زیبا.

فدات بشم که انقدر زیبا قدم پشت قدم برمیداری و به زیبایی راه میری ایشالا دختر گلم تویه خوبیها ثابت قدم باشی ..

دخترک مهربانم میخوام از قدم برداشتنت بگم از این اتفاق خوب ومهم تویه زندگیت خدارو هزاران مرتبه شکر میکنم که یک برگ دیگه از زندگیت  هم به خوشی و سلامتی ورق خورد و با یاری خدا با پاهایه ناز و کوچولوت تویه زندگیمون یواش یواش گام برمیداری و زندگیمونو سرشار از  عشق و محبت و زیبایی میکنی . دخترک کوچولویه نخدی مامان امیدوارم با این قدمهایه کو چیکت گام های بزرگ برداری به سوی موفقیت گام برداری به سوی کارهایه نیک گام برداری به سمت معنویت و نزدیکی به خدایه مهربان که تورا اینگونه صحیح و سلامت به ما و به این دنیا هدیه داد .دخترم  هیچوقت از یاد پروردگار مهربان غافل نشو چراکه اوست که دهنده بی منت است .. اوست که به من به تو همه چی میدهد اما در عوض هیچ نمیخواهد جز نیکی ،مهربانی ، و شکر و سپاسگذاری .. اره دخترم شکر وسپاسگذاری بخاطر همین قدمهایه کوچک و استواری که برمیداری . شکر بخاطر تن سالمی که داری شکر بخاطر همه چیزهایی که خداوند بهت داده .. دخترم خیلیها هستن دور از جونت تن و بدن ناقص دارن خیلی ها هستن درست راه نمیرن و یا اصلا نمیتونن راه برن و یا اینکه اصلا رشد نمیکنن و همینطور کوچیک میمونن.. چند روز پیش تو خیابون بغلم بودی که مادری رو دیدم که دخترشو بغلش کرده بود و به سمت ما می اومد میخواس بره از مغازه دایی چیزی بخره نگاهی بهش کردم دخترک تقریبا هم قدو قواره شما بود به تو نگاه کردو خندید گفتم پریماه به نی نی سلام کن مامانش از من پرسید دخترتون چند سالشه منم متقابلا پرسیدم که متاسفانه به من گفت 5سال اره اون دخترک معصوم 5سالش بود ولی از ظاهر به دختری 1ساله شبیه بود رشد نکرده بود از لحاظ جسمی مشکل داشت و من خیلی ناراحت شدم و براش تویه دلم ارزویه سلامتی کردم و وقتی به تو نگاه کردم هزاران بار خدارو شکر کردم پس تو هم مامان خدارو شکر کن همیشه شکر کن دخترم و هیچوقت تویه زندگیت بخاطر چیزهایه بی ارزش ناسپاسی نکن و خودتو و خدایه خودتو ناراحت نکن فراموش نکن دخترم  این دنیا محل گذره به هیچ چیزش دل نبند جز خدایه خودت .. برات یه دنیا سلامتی و خوشبختی ارزو میکنم عاشقتم پری کوچولو

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کیان
16 تیر 93 2:28
سلام خدا حفظش کنه حتما اگر میتونید یه سر بزنید. Babysale1.blogfa
مامان سمیه
پاسخ
سلام ممنون حتما دوست گلم