آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

بیرون گردی

1393/4/16 2:48
نویسنده : مامان سمیه
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهک نازم .. چند روز پیش با بابایی تصمیم گرفتیم ظهر واسه نهار بریم شاندیز خیلی خوش گذشت هم هوا خوب بود هم خیلی خلوت بود شما هم کلی بازی کردی و  خوش گذروندی ..این روزا همه چی به عشق تویه میریم بیرون بخاطر دخملی اینکارو میکنیم بخاطر دخملی اینو نخوریم بخاطر دخملی اینو نپوشیم بخاطر دخملی راستش از خیلی تفریحاتم از خیلی علایقم 2ساله که زدم اره دخترکم 2ساله که همه چیزم به شما ربط داره هرجایی نمیتونم برم هرکاری نمیتونم بکنم هر لباسی نمیتونم بپوشم هرچیزی نمیتونم بخورم حتی هرساعتی نمیتونم استراحت بکنم ..فدایه سرت دخترم یه وقت ناراحت نشی من باهمه چیزش کنار اومدم و به عشق تو  سعی میکنم سخت نگیرم تا تو بزرگشی من این روزها برایه تو مادری میکنم تا تو فرداها که بزرگ شدی برایم دختری و شایدخواهری کنی . خواهری که هرچی بیشتر پیش میرم کمبودش بیشتر حس میکنم .. امیدوارم تو بتونی صاحب یه خواهر خوب بشی ..

خوب حالا چندتا عکس میزارم  بیاد اون روزا

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صفورا
16 تیر 93 9:30
همیشه ب خوشی و گردش عزیزم دختر ماهتو ببوس به وب ما هم بیا
مامان سمیه
پاسخ
ممنون دوست گلم برایه شما هم همینطور ...همیشه شاد و سلامت باشین
مامان محمد
16 تیر 93 13:58
سلام امیدورام همیشه شاد باشید دختر شما نمکی خدا حفظش کنه شما هم به دوستان ما اضافه شدین
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست گلم ممنون که به ما سرزدین ایشالا شما هم همیشه شاد باشین..