آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

فدای تو تمام لحظه های من

1393/4/19 2:35
نویسنده : مامان سمیه
539 بازدید
اشتراک گذاری

بی تو ما را توانی نیست.....

عاشقتیم نفس . قلب. امید. زندگی....

 

 ما عاشقت هـستیم 

 و تا انتهاے

این دنیـاے پـر از تهـے

هیچ کارے به جز دوست داشتنت نداریم

هـیچ دلیلے بـرای تنهـا گذاشتنت نداریم

و هیچ بهانه اے براے از یاد بردنت

حتے براے لحظه اے نداریم

بیشتر از آن که فکرش را بکنے  دوستت داریم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (6)

نظرات (6)

فهیمه
22 تیر 93 3:01
خدا حفظش کنه دختر کوچولوی خوشگلتونو
فهیمه
22 تیر 93 3:01
منم با افتخار لینکتون کردم
فهیمه
25 تیر 93 1:54
مامان پریسا
29 تیر 93 0:14
چه عینکی هم زده این دخمل خوشگله خدا نگهدارش باشه
مامان افسانه
30 تیر 93 11:12
ووووووووووووووووووووووووی خیلی ناززززززززززززززززززززی دلم خواست بخورمت نانازیییییییییییییییی
مامانی غزل جون
31 تیر 93 8:53
سلام عزیزم ممنونم که به غزلی سر میزنی من تبلیغ صد |آفرین رو از برنامه خانواده شبکه یک دیدم و رفتم تو سایتش و اینترنتی خرید کردم به نظرم از انواع موجود در بازارش این از همه بهتر بود کاراییه بیشتر و تنوعش هم بیشتره تازه دوزبانه هم هست یعنی تا 6 یا 7 سالگی یا بیشتر هم میشه ازش استفاده کرد قیمتش هم خیلی خوبه 39 هزار تومن اگه سوالی بود در خدمتم....