آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

18ماهگی نفس به همراه ولادت زیبای حضرت معصومه-مبارکت باشه دختر ایران زمین

1393/6/6 1:12
نویسنده : مامان سمیه
453 بازدید
اشتراک گذاری

 

میلاد بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت معصومه

علیهاالسلام مبارک باد.
 

√ دختــــــر ایران زمین ، روزت مبارک

                              

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت / میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید/میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید

 

دخترم
تاج سرم
من و تو
هر دو ز یک آغازیم
تو همان مادر فرداهایی
من همان دختر دیروزینم
نقشه ی کهنه ی دیروزی من
نقش فردای تو نیست
خوب میدانم من
با همین چشم
نباید به جهانت نگریست
کاش میدانستی
مادرت با همه هم نسلانش
بذرهای بدوی میپاشید
تا تو با آن پسر همسایه
هر دو یکسان و برابر باشید
تا اگر ساده سلامش کردی
کس نگوید که عجب
عاشق بود!
برسی تا به نهایت
تا بدان قله ی اوج
که تو را
لایق بود
منع تصویر نگردی هرگز
نه به سبک و مدل ترسیمت
نه خدا ناکرده
سر اعلامیه ی ترحیمت!
آرزویم اینست
که در آیینه ی فردایی تو
نه تو حوا باشی
و نه شویت آدم
همه انسان باشیم
و من آن مادر دیروزی نه
که همان دختر امروز شوم
و بر این فاصله ها
با قدمهای تو
پیروز شوم

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من

با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .

دخترم روزت مبارک

سلام دخترم روزت مبارک .. فداتشم 100 سال به این سال برسه ایشالا و من هر سال این روزو برات کادو بخرم جشن بگیرم .. امسال مامانی فاطمه زحمت کشید منو تو و مریم جونو  شام دعوت کرد بیرون و کلی برامون هدیه خریده بود .. دست مامان گلم درد نکنه ایشالا که تنش سالمش باشه .. واسه من یه پیراهن خریده بود واسه دخترم یه کیف و یک ست لوازم ارایشی اسباب بازیشو میگم که دیکه سراغ وسایلایه من نری واسه زندایی جونم یک جعبه موزیکال پیانویی خیلی خوشکل بود ... مبارکمون باشه خندونک ایشالا تا باشه ازاین عیدا و روزا باشه و ما کادو بگیریم بریم بیرون صفا غذا کادو .....اوه ه ه ه   چه شود ... فدای مامان مهربونم بشم من                     راستی منو بابایی هم واست لباس خریدیم  حالا فردا عکساشو واست میزارم الان از فرط خستگی و خواب دارم غش میکنم .. برم بخوابم شبت پرستاره بانوی سرزمین من

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان پریسا
6 شهریور 93 17:24
ریماه جون روزت مبارک باشه و همیشه شاد و سرزنده باشی
مامان سمیه
پاسخ
خیلی ممنون سلامت باشین
علی بابا
10 شهریور 93 0:35
سمیه جون همسرعزیزم مرسی ازاینهمههنرنماییت33
مامان سمیه
پاسخ
یه دنیا ممنون عشقم ...
مامان محمد
10 شهریور 93 15:49
خانم کوچولو روزت مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشی به مامانت هم تبریک می گم شاد باشید یه دنیا ممنون عزیزم ..روز شماهم مبارک
کیمیا
21 دی 93 10:34
وااااای بخورمت