آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

غیبت طولانی

1393/10/4 2:02
نویسنده : مامان سمیه
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام هزاروسیصدتاسلام به دخترم وهمه دوس جونایه عزیزش ... وای نمیدونین چقد دلم تنگ شده بود بعد از یک غیبت طولانی تقریبا 3ماهه بالاخره قسمت شد بیام اونم از لطف دایی علی دختر جونیه که اینجام .. راستش نمیدونم از چی و از کجا شروع کنم  کلی حرف و مطلب دارم.. اول از همه میخوام دلیل غیبتمو بگم ما خونمونو عوض کردیم بله دلیل اصلی غیبت من همین بود به صورت خیلی اتفاقی و به قول معروف یهویی خونه رو عوض کردیم خونه جدید نزدیک خونه مامانمه یعنی شدیم همسایشون روبروی خونشونیم شکر خدا خونه خیلی خوبیه و خیلی بزرگتر و بهتر از قبلیه وولی متاسفانه خط تلفن مشکل داشت و به همبن دلیل من 3ماهه اینترنت نداشتم الانم همونطور که گفتم به لطف داداشم که وایفا ثبت نام کرد واسه خونشون منم چون نزدیک خونه مامانم به صورت مشترک باهم استفاده میکنیم خداروشکر به خونه ما انتن میده از این میترسیدم که جواب نده این مسافتو ولی خداروشکر امروز عصر اومدن نصب کردن و خونه انتن پر بود و من کلی خوشحال شدم و الان اینجام .. دست داداش گلم درد نکنه.. بوس بوس

خبربعدی اینه که مامان سمیه 2ماهه که میره سر کار ، همون کار قبلی توی اموزشگاه زبان .بعد از 3سال تو خونه نشستن و بچه داری  خونه داری تصمیم گرفتم 4روز در هفته اونم طرف صبح برم اموزشگاه خداروشکر راضیم هم واسه خودم خوبه روحیم عوض شده ولی کارم بیشتر هم واسه تو دخترم .. دیگه از خودم بگذزم میخوام از تو بگم فرشته کوچولویه زندگیم نمیدونی چقد شیرین شدی روز به روز شیرین تر و زیباتر  بقیه روتوی پست بعدی یادداشت میکنم..

پسندها (1)

نظرات (0)