آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

شرکت نازپری در جشنواره نی نی وبلاگ

1393/10/11 17:23
نویسنده : مامان سمیه
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم..همین الان عکستو ارسال کردم .. بخیلی قشنگ شده゜*ディズニー*゜ のデコメ絵文字 باید منتظر باشیم ببینیم تایید میشه یا نه.امیدوارم مورد تایید هیت داوران قرار بگیره . چون خیلی زحمت کشیدم....

 خسته..تازه کلی هم به عمه جونی زحمت دادم طفلی تا 3 صبح بیدار بود و  روی دیوار اتاقت نقاشی میکشیدیم  جا داره اینجا خیلی ازش تشکر کنم ..ایشالا که نفر اول بشی مامانم

نقاش کوچولویه نی نی وبلاگ مابوسبغل

 

پسندها (3)

نظرات (2)

زهرا
11 دی 93 20:45
کارتون خیلی قشنگ شده اما خیلی رک بگم که برداشت از یه نفر دیگه است اون قبل شما نینیشو نقاش کرده بود و این مدلیش کرده بود! به هرحال امیدوارم داورا انتخاب درستی بکنن
مامان سمیه
پاسخ
ممنون دوست عزیز .. منم خیلی رک میگم این عکسی که دیدین ایده خودم بود و از هیچ جا تقلید نشده..
مامان حديث
13 دی 93 13:21
موفق بشی عزیزم من عاشق عکس بالاییت شدم اونجا که چشاتو بستی بخورمت نمیتونم بهت رای بدم چون به دخملیم رای دادم خاله جوون بوووس برات