آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

لطفا به پریماه جونم رای بدین

1393/10/11 23:45
نویسنده : مامان سمیه
451 بازدید
اشتراک گذاری

توجه  ...توجه.... قابل توجه همه دوستای گلمون

سلام به همه ی نی نی وبلاگیهای عزیزم  

پیشاپیش تولد 4 سالگی نی نی وبلاگ جون مبارکقلب

 عکس نقاش کوچولومون امشب مورد تایید برای شرکت در جشنواره قرار گرفت ..

 ازهمه دوستان گل دخترم که زحمت میکشن و به وب دخترم سر میزنن خواهش میکنم که به دخترم رای بدن  

لطفا عدد 111  روبه 1000891010پیامک کنید

میدونید که به قید قرعه به یکی از رای دهندگان هم کارت هدیه100هزار تومنی داده میشه 

هر کدوم از شما دوستای گلم که به پریماه جون رای دادین ، واسمون کامنت بزارین که ما هم آمار امتیازارو داشته باشیم... ممنون از همراهیتون


قابل توجه بعضی از دوستانی که برام کامنت گذاشتن و نوشتن از عکس دیگری تقلید شده... باید خدمتشون عرض کنم ، ایده  و طرحش از خودم بوده نه عکسی دیدم نه از جایی تقلید کردم با کمک عمه جون دخترم روی دیوار اتاقش طراحی کردیم ایشالا که مورد پسند همه دوستان قرارگرفته باشه و دیگه از این فکرا نکنن و به دخترم رای بدن .. یه دنیا ممنونمحبت

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان محمد
12 دی 93 20:04
شما اینقدر خوش سلیقه ای هستید که نگو بهت نوید میدم حتما رای میاری
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
مامانیش
13 دی 93 0:46
سلام عزیزم . منم پیگیر عکسهای شرکت کننده در جشنواره بودم . کار شما هم جز اونایی بود که به دوروبریها نشون میدادم خیلی خاص هستش کارتون امیدوارم موفق باشید دختر منم شرکت کرده شماره 114 اما با هر خط فقط یه بار میشه رای داد
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست گلم ..ممنون لطف دارین ..ایشالا شماهم پیروز باشین
مامی فاطمه
15 دی 93 6:09
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
کیمیا
21 دی 93 10:33
من رای دادم عزیزم
مامان سمیه
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردین
کیمیا
21 دی 93 10:33
خیلییییییی نازه ماشاله