آرام جانم پریماهآرام جانم پریماه، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

یه دختر ازجنس ماه

تجربیات مادرانه

1394/1/23 2:05
نویسنده : مامان سمیه
475 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز پیش با بابایی رفتیم بندگلستان ..چقد پرآب و سرسبز و قشنگ شده بود.اونجا با خانمی که صاحب 2تا دختر 4ساله و 9ماهه بود اشنا شدم ..اون خانم از دوران شیرگرفتن دختربزرگش برای من تعریف کرد خشکم زده بود و کلی به خودم و دخترم امیدوار شدم و یه دنیا خداروشکر کردم.. و البته کلی ناراحت و متاثر برای اون دختر بچه..اینارو تعریف میکنم تا واسه همه مامانایه گل و همینطور برای اینده دخترک معصومم تجربه بشه..اون خانم میگفت  دخترشو تا2سالو 4ماهگی شیر میداده و زمانیکه میخواسه بچه رو از شیر بگیره کلی وابسته مادر شده و همچنین بزرگ و فهمیده شده بود .. اون مادر میگفت زمان ترک شیر ، دخترش حدود یک هفته گریه میکرد و 40 شب تب کرد وبعد از اون افسردگی گرفته بود.خدای من باورم نمیشد اصلا..میگفت کلی دکتر برده بودنش و دکتر تنها علت تب و بی قراری بچه رو -دیر گرفتن بچه از شیر 2-وابسته شدن به شیرو مادر میدونسته و بهش گفته دختربچه هارو مخصوصا دخترایه ایرانی رو چون بشدت وابسته مادرشون میشن بایدبین یکسالو سه ماه تا یکسالو شش ماه از شیر گرفت تا از نظر روحی روانی صدمه نبینن..هرچی سن بچه کمتر باشه بهتره اما بالایه 2سال فاجعس . توروخدا اینکارو نکنین مث من دلسوزی الکی نکنین تا هم خودتون راحت باشین هم بچه اذیت نشه......

با ارزوی سلامتی و تندرستی برای همه نی نی های ناز

اینم چندتا عکس از بند گلستان

پسندها (5)

نظرات (1)

فروزان(مامان بردیا جون)
31 فروردین 94 2:44
سلام مامان سمیه ی مهربون... همشهری عزیز... تولد دخملت با یک ماه تاخیر البته مبارک... خدا بهت ببخشدش و برات حفظش کنه... من پسر دارم ولی الان ده روزیه که برای از شیر گرفتنش دارم با خودم کلنجار می رم و همه ی چیزهایی که گفتی کاملا درسته و غیر از اون هم بیشترر از این مدت روی مدل فک و دهان و دندان بچه ها تاثیر بدی داره ... برام دعا کن که من هم بتونم دل بکنم و این کار رو انجام بدم
مامان سمیه
پاسخ
سلام دوست گلم.ممنون بابت همه چی..ایشاالا که شما هم به خوبی و سلامتی این مرحله رو پشت سر میزاری نگران نباش.. با توکل به خدا قاطعانه تصمیم بگیر و شروع کن ..خداخودش یاری میکنه